Řešení sporů

Dojde-li mezi Prodávajícím a Kupujícím, který je spotřebitelem ke vzniku sporu z Kupní smlouvy, a tento spor se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou stran, může Kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

e-mail: adr@coi.cz

web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

IDA – International Dressage Academy, s.r.o.
www.i-d-a.cz


výhradní dovozce krmiva Horsefood 'the best' pro Českou republiku, Slovensko, Polsko a Maďarsko
Sídlo: Údolní 11, 602 00 Brno
info@horsefoodthebest.cz
Zákaznická linka
(+420) 728 282 282
Po–Pá 9–18 hodin
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

0